Sajam turizma i sajam vina u Beogradu

4th februar 2020

Pod sloganom „Put pod noge“ u halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori, i posetiocima ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu.

Jedan od najatraktivnijih segmenata u bogatoj ponudi Sajma turizma tradicionalno su first minute ponude i ekskluzivne sajamske pogodnosti za odmor u predstojećoj letnjoj sezoni kao i premijerno predstavljanje ponude, programa i aranžmana zainteresovanim putnicima.

Za tekuću zimsku sezonu i odmore na snegu u domaćim i inostranim ski centrima, agencije za sajam pripremaju primamljivu last minute ponudu.

Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja i otvara  nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Događaj je simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede i pokretač jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat.

Jedna od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, organizujući istovremeno i 11. Međunarodni sajam vina BEOWINE, 16. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA – OPREMA i 16. Sajam suvenira.



Komentarisanje je zatvoreno.


0