Vinski turizam u Srbiji

11th decembar 2011

Vreme je za vino

Vinski turizam, karika koja blisko povezuje turizam i vino, u Srbiji poslednjih godina postaje sve značajnija privredna grana. Dobro vino, uređene vinarije, zanimljivi prateći sadržaji – sve to utiče na atraktivnost Vinskih puteva koji se nude posetiocima. Za proizvođače vina vinski turizam otvara čitav spektar mogućnosti neposrednog plasmana vina u direktnom kontaktu sa posetiocima.

Zbog toga se, u zemljama koje imaju šta da ponude iz svog “sveta vina”, formiraju Vinski putevi koji predstavljaju poseban oblik prodaje vina, ugostiteljskih, turističkih i poljoprivrednih proizvoda jednog vinarskog kraja.

Njega čine prirodne lepote, specifičnosti okoline kroz koju put vodi, kulturno-istorijske znamenitosti,tradicija i posebnost vinogradarskog područja. Pod vinogradarskim područjem se podrazumeva veći broj proizvođača vina, kao i onih koji se bave vinogradarstvom, vinarstvom i proizvodnjom drugih specijaliteta toga kraja.

U nameri da ovu temu što više približi čitaocima, časopis VINO je pokrenuo seriju tekstova koji predstavljaju vinski turizam u Srbiji.

Zbog toga smo zamolili Gorana Petkovića, državnog sekretara za turizam pri Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Srbije, Miroslava Kovačevića iz vinarije Kovačević u Irigu, Tihomira Timotijevića iz vinarije Vrbica u Aranđelovcu i Miodraga Miju Radovanovića iz vinarije Radovanović iz Krnjeva da nam odgovore na nekoliko pitanja o vinskom turizmu u Srbiji.

———
Ostatak teksta možete pročitati u štampanom izdanju


Komentarisanje je zatvoreno.


0